Spring naar bijdragen

Onderdelen niet meer verkrijgbaar?


Recommended Posts

Ik zoek me ongans naar de lange bevestigingsbout voor de koplamp van een GC WJ 4.0l bj 2000. Zelfs bij de dealer staat dit niet mee rop de lijst.....Ook Jeepparts kan mij niet helpen.

Datzefde geldt eigenlijk ook  voor de accu'bak' of beter plaat. Ook nergens meer te vinden. Nu kan ik misschien dat onderdeel nog wel in Zuid Afrika vinden maar die bout ook niet (meer).

Voor een Cherokee kun je nog alles krijgen maar een wat oudere Grand Cherokee is kennelijk geheel afgeschreven. Pijnlijk voor ons vakantievervoer............

Wie heet in ieder geval die lange bout nog liggen en gebruikt deze niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een bel- en emailrondje achter de rug maar tot nu toe is de GC WJ voor Nederland iig volkomen afgeschreven. Geen onderdeel, muv slijtage de;len, nagenoeg meer verkrijgbaar.

En het fraaie is dat de dealer ook geen onderdeelnummer heeft van de door mij gezochte delen......Moeijker zoeken dus. Maar ik denk dat ik het hier voor geien hou en doorzoek in het Zuid Afrika waar nogal wat fossiele auto's rondtoeren😅.

Maar....mocht iemand hier toch denken 'hé, ik hier nog wel zoiets liggen' schroom niet en laat het me weten 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...