rado Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 Wie heeft er een goed adres om mijn voordif (ZJ 5.9, Dana 30) te reviseren? Zit waanzinnig veel speling op (335000 op de teller). Wil het graag zelf doen maar is denk ik een brug te ver... Of 1 vd sloop halen en gokken dat die dif beter is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike m Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 (edited) 1 uur geleden zei rado: Wie heeft er een goed adres om mijn voordif (ZJ 5.9, Dana 30) te reviseren? Zit waanzinnig veel speling op (335000 op de teller). Wil het graag zelf doen maar is denk ik een brug te ver... Of 1 vd sloop halen en gokken dat die dif beter is? garage modern in delft. zit ook op forum REAL STRANGLER, Edited February 17, 2022 by mike m wat vergeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zjsid Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Hi Rado ik had bij mijn ZJ de vooras laten reviseren bij B&S in tiel is al weer 10 jr terug. Was goed maar is een prijzige klus geweest (dacht 900 eur ?) sloop as zou ik niet doen. Je weet niet wat er mee gebeurd is of anders de vooras van Hak, die zijn ZJ in onderdelen aan biedt mvg Sidney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts