Spring naar bijdragen

Roest! Dus wil ik het plaatwerk laten vervangen. Omgeving Rotterdam


MarcoSB
 Share

Recommended Posts

Maar eerst even voorstellen. Mijn naam is Marco Spruit Bleeker.

Al een eigenaar van een Cherokee XJ bouwjaar 1996.
Er zijn wat rotte plekken gekomen inde Jeep, met name bij het raam/dak voor. Misschien kom ik nog wat andere plekken tegen maar het ontbreekt mij de tijd om alles goed door te lopen. Is er in de omgeving van Rotterdam een las/herstel bedrijf die liefde heeft voor oude(re) auto’s en snapt waarom je toch wil blijven rijden in een Jeep? Ik ben bij een paar herstelbedrijven langsgegaan maar die kijken en schudden meewarig het hoofd.. Natuurlijk wil ik alles weer netje over laten spuiten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei MarcoSB:

Maar eerst even voorstellen. Mijn naam is Marco Spruit Bleeker.

Al een eigenaar van een Cherokee XJ bouwjaar 1996.
Er zijn wat rotte plekken gekomen inde Jeep, met name bij het raam/dak voor. Misschien kom ik nog wat andere plekken tegen maar het ontbreekt mij de tijd om alles goed door te lopen. Is er in de omgeving van Rotterdam een las/herstel bedrijf die liefde heeft voor oude(re) auto’s en snapt waarom je toch wil blijven rijden in een Jeep? Ik ben bij een paar herstelbedrijven langsgegaan maar die kijken en schudden meewarig het hoofd.. Natuurlijk wil ik alles weer netje over laten spuiten.

 

welkom

20220115_122340.thumb.jpg.bc3dc3cb4710b1692c783442916d600e.jpg20220116_144745.thumb.jpg.82cecde8b8a28fc23737f56405f0197c.jpg20220116_152539.thumb.jpg.111b29ed87d73ddd2d97ca878a33eb84.jpgwij zitten in Zaandam hebben veel ervaring met jeep restauratie

bewerkt door mike m
foto,s
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...