Spring naar bijdragen

2021 Compass PHEV display instellingen


Recommended Posts

45 minuten geleden zei Ab:

 

Uit de handleiding van de Uconnect 5:

 

 

After pressing the "Display" button on the touchscreen the following settings will be available.

 

Display Mode:

When in this display you may select the "Auto" or "Manual" display settings. To change Mode status, press and release the "Auto" or "Manual" button on the touchscreen. Then press the arrow back button on the touchscreen.

 

NOTE: When Day or Night is selected for the Display Mode, the usage of the Parade Mode feature will cause the radio to activate the Display Brightness Day control even though the headlights are on.

 

Display Brightness With Headlights ON:

 

When in this display, you may select the overall screen brightness with the headlights on. Adjust the brightness with the "+" and "-" setting buttons on the touchscreen or by selecting any point on the scale between the "+" and "-" buttons on the touchscreen.

 

NOTE: To make changes to the Display Brightness with Headlights ON setting, the headlights must be on and the interior dimmer switch must not be in the party or parade positions.

 

Display Brightness With Headlights OFF:

 

When in this display, you may select the overall screen brightness with the headlights off. Adjust the brightness with the "+" and "-" setting buttons on the touchscreen or by selecting any point on the scale between the "+" and "-" buttons on the touchscreen.

 

NOTE: To make changes to the Display Brightness with Headlights OFF setting, the headlights must be off and the interior dimmer switch must not be in the party or parade positions.

 

En nog een filmpje, bij 0:40

 

 

 

 

display is niet dezelfde

het is dit zoals filmpje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, kieken10 said:

display is niet dezelfde

het is dit zoals filmpje

 

Ja, en wat zegen ze in jou filmpje bij 13:00 en verder?

Display settings en brightness, is gelijk als wat in de manual staat, in mijn vorige post.....

Toch maar even terug naar de dealer denk ik mocht dit bij jou niet aanwezig zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Ab:

Ja, en wat zegen ze in jou filmpje bij 13:00 en verder?

Display settings en brightness, is gelijk als wat in de manual staat, in mijn vorige post.....

Toch maar even terug naar de dealer denk ik mocht dit bij jou niet aanwezig zijn.

 

ok , ik heb het probleem dat ik het niet klaar krijg als lichten aangaan

ik zou dezelfde lichtsterkte willen zoals overdag

zelfs in manueel

bewerkt door kieken10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, kieken10 said:

idd doet niet wat ik wil kan het niet zetten gelijk overdag

snelheidsbordherkening laat ook zeeeer erg de wensen over, werkt ook niet zoals in mijn peugeot

 

Nee, is ook logisch, Peugeot is PSA, Jeep is FCA. Stellantis heeft nog niet veel gelijk getrokken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik denk dat Ab gelijk heeft, mijn advies....    schrijf een keurig kort mailtje met vermelding van je VIN naar de importeur.

Als dat niet werkt stuur je het naar de klantenservice in de USA.  

Natuurlijk is die lichtsterkte in te stellen, denk ik.

Succes, Siert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei REAL STRANGLER:

Omdat ik denk dat Ab gelijk heeft, mijn advies....    schrijf een keurig kort mailtje met vermelding van je VIN naar de importeur.

Als dat niet werkt stuur je het naar de klantenservice in de USA.  

Natuurlijk is die lichtsterkte in te stellen, denk ik.

Succes, Siert. 

Beste,

je kan ze wel instellen maar als het donker word buiten gaat hij over in nachtstand en dit kan ik niet beletten

reeds jeep belgie aangesproken , maar werd doorverwezen naar garage en daar houden ze vol dat dit niet kan

grtn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei stephan:

De verlichting in je tellerbak zal ook dimmen naar de nachtstand als buiten donker wordt denk ik. Ik denk dat als je de tellers minder laat dimmen dit ook effect heeft op je scherm. Maw probeer eens of je de tellerbak kunt instellen 

neen ook al geprobeerd , gaat niet

navigatiescherm gaat steeds over op donker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch denk ik dat je het daar moet zoeken. Heb het zaterdag (in het donker) geprobeerd bij mij - is wel een ander model Jeep maar ik vermoed dat al die modules op dezelfde manier werken. Interieurverlichting gaat aan door schakelaar helemaal 'naar boven' te draaien - je 'passeert' een klik en de interieurverlichting gaat aan met gesloten deuren (was zo bij mijn Jk, bij mijn JL en nu ook bij de JT - ik neem dus aan dat het bij alle modellen zo zal zijn)

Vanuit deze stand 1 klikje terugdraaien en de 'heldere' display wordt behouden met koplampen aan en uit - zodra je verder dimt gaat de display met koplampen uit naar de andere stand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vsk996:

Toch denk ik dat je het daar moet zoeken. Heb het zaterdag (in het donker) geprobeerd bij mij - is wel een ander model Jeep maar ik vermoed dat al die modules op dezelfde manier werken. Interieurverlichting gaat aan door schakelaar helemaal 'naar boven' te draaien - je 'passeert' een klik en de interieurverlichting gaat aan met gesloten deuren (was zo bij mijn Jk, bij mijn JL en nu ook bij de JT - ik neem dus aan dat het bij alle modellen zo zal zijn)

Vanuit deze stand 1 klikje terugdraaien en de 'heldere' display wordt behouden met koplampen aan en uit - zodra je verder dimt gaat de display met koplampen uit naar de andere stand

beste

ik snap niet welke knoppen je moet gebruiken, eventueel een foto aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...