Spring naar bijdragen

Achterlichten Wrangler JK (3-drs)


Jurjen
 Share

Recommended Posts

Ik bouw po dit moment een elektrische Wrangler JK. Ik worstel nog even met de lay-out van de achterlichten :

de achterlichten zitten in de bumper en de rem-/achteruitrijlichten in de units achterzijde? Klopt dit?

En waarvoor is dat zwarte vlakje links achter onder het achterlicht?

Doos chassis_body.jpg

1686019449_Hetdakeraf.jpg

bewerkt door Jurjen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechter lamp op dit filmpje lijkt het origineel te zijn:
Dit lijkt wel de Amerikaanse variant (knipperlicht is remlicht wat knippert), maar dat lijkt op jouw model ook zo te zijn.

Dit zou je zelf eventueel in de bumper kunnen maken als het Amerikaanse systeem te lastig na te maken is (als je het zelf ontwerpt iig). Origineel zit daar misschien het mistlicht?

 

Het zwarte vakje waar je naar refereert is zo te zien de bevestiging waar de nummerplaat aan vast hangt

 

bewerkt door kenzo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah kijk. Hier is het moo te zien. Die upgrade van de achterlichten is in de 1/10 wereld helaas niet te krijgen. Wel een (te lange) uitvoering voor de 5-drs maar die past dus niet.

Ik kan die 'Amerikaanse' versie wel nabootsen met een lightcontroler dus dat is geen probleem. In de achterbumper zit ook een plek voor de kentekenplaat. De heb ik dus daar gemaakt.

Hartelijk dank voor je info!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...