john kessels Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Hallo allemaal, je zult wel denken, komt weer zo iemand met een onmogenlijke vraag... ik ben op zoek naar een Jeep Comanche voor naast mijn 1996 xj en heb best wat eisen en dat zijn Jeep comanche van voor 1988 ivm. belastingvoordeel, 4L, lange bak, 4x4, bankje, automaat, airco en topper/kunstof opbouw. Het belangrijkste is het bouwjaar en de lange bak, de rest is wel te knutselen. er mag ook wat werk aan zitten maar hij moet wel rijdbaar zijn omdat ik hem wil gaan gebruiken als daily driver. dus heb je iets, weet je ergens iets te staan hoor ik het graag. Alvast bedankt, Gr. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted January 16, 2022 Report Share Posted January 16, 2022 Dennis Thomassen had er vandeweek eentje, maar was snel verkocht. Misschien eens contact met hem opnemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john kessels Posted January 18, 2022 Author Report Share Posted January 18, 2022 dank voor de reactie en de tip, ik had nog niet van Dennis Thomassen gehoord, maar ik ga zeker contact op nemen na ik zijn website heb gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts