Spring naar bijdragen

Contactslot Jeep Cherokee KJ 2003


WHJ
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben al eens eerder hier geweest met een vraag, en toen succesvol beantwoord en opgelost 🙂

Ben al bijna 15 jaar in het bezit van een Jeep Cherokee KJ uit 2003. Al heel wat kilometers mee gereden (voornamelijk voor trekken van de paardentrailer).

De jaartjes gaan tellen en de probleempjes dienen zich aan... wat we zelf kunnen doen, doen we zelf i.v.m. kosten.

Het contactslot was al een hele tijd niet helemaal lekker, maar nu start de auto niet meer 😞

Alle lampjes gaan branden, maar gebeurt niks meer als je wilt starten. Geen enkel geluidje.....

Zou dit een kwestie zijn van complete contactslot vervangen of zou enkel cylinder slot vervangen volstaan?

Iemand ervaringen? En misschien iemand tips hoe ik kan onderzoeken wat precies het probleem is?

Hoor graag

 

Groetjes van Wendy

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Wendy, waarschijnlijk is er wat afgebroken in je contact. Ik heb het zelfde probleem gehad. het is een schijf achter je contact wat mee moet draaien. In principe moet je het hele stuurhuis vervangen(dat is 1 onderdeel). Probeer het eens bij Marcel  www.cherokeeparts.nl Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...