Spring naar bijdragen

Transponder inlezen


Recommended Posts

Hi, 

Ik ben wanhopig op zoek naar iets of iemand die mijn jeep gc WJ uit 99 kan inlezen.

Na het niet willen aanslaan is de jeep naar de garage gegaan. Daar is uiteindelijk de transponder ring vervangen. Dit onderdeel is van de dealer gekomen uit Hoogeveen. Deze zouden hem ook kunnen inlezen. Nadat de auto daar op transport (woon in Assen) heen is gegaan. Zegt deze nu “nee sorry hij is te oud”. 
inmiddels ben ik redelijk klaar met alle verhalen van sorry mevrouwtje wij kunnen u niet helpen. 
Als er iemand met mij mee wil denken heel graag! 
Gr Wendy 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19/7/2021 om 10:16 AM zei florenwen:

Zegt deze nu “nee sorry hij is te oud”. 

 

Onzin, elke dealer met nieuwere apparatuur heeft de mogelijkheid om dmv emulators ook alle oudere modellen uit te lezen en in te leren.


Rob Boerema is zoals Ab zei inderdaad een goede zaak met veel ervaring met Jeep, anders zit iets verderop Damstra USA Cars in Franeker. Zij hebben ook apparatuur liggen en zouden er ook mee overweg moeten kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob Boerema heeft mij eerder goed geholpen met een Laredo maar helaas krijg ik hier nu ook de ''nee sorry''.  Na wat reviews gelezen te hebben gaat de WJ denk ik naar Carservice Tiel, daar zei de medewerker meteen ''ja hoor geen probleem''.  

Dan maar transportkosten..

 

Bedankt voor het meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...