Spring naar bijdragen

nieuw hier .. GC 1992


Danny268
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen

 

ik ben volledig nieuw in het 4x4 gebeuren ..

zopas een jeep Grand cherokee  5.2 v8 gekocht uit 1992 ( import vanuit usa -> spanje  en nu moet ie nog officieel geïmporteerd worden van spanje -> belgie ) 

door de import naar spanje , is het eerste inschrijving op 1 januari 1992 gezet , terwijl het van de usa sticker van 09/1992 is ..


deze moet dus nog gekeurd worden voor in te voeren en in te schrijven naar oldtimer ... nu nog de vraag op wat ie allemaal gaat afgekeurd worden ( banden die veel te breed zijn , verhoging , roest , .. ,.. ? )

 

2021_06_19_11_43_IMG_2116.JPG

2021_06_19_11_43_IMG_2117.JPG

2021_06_19_11_44_IMG_2119.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Ab:

Welkom Danny,

Banden lijken niet veel breder als normaal, verhoging zou wel eens een afkeur kunnen zijn in België. Eerst maar eens kijken wat de dienst er van zegt...... 

de banden die eronder zit is een 265 -70 op 15 inch velg, op het us sticker spreekt men van 225 / 75 - 15 

Volgens de belgische wet zou ik max 245/70-15 mogen hebben , dus dat word dan 235/70 

 

Ik ga misschien inderdaad eerst zo al eens na keuring ( na de remmen en lichten in orde te brengen + het roestgat dichten aan de dorpel en nog een paar kleine puntjes ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...