Spring naar bijdragen

airco schakelaar wrangler TJ


Ben007
 Share

Recommended Posts

Ben er nog niet helemaal uit hoe de airco werkt ,ben nog geen schakelaar tegen gekomen ,niet dat ik hem veel gebruik ,maar het is makkelijk als je weet hoe hij werkt.

Maar ik zal me eerst voorstellen ,mijn naam is Ben Jans ,woon sinds 8 jaar in Rijssen ,en ben ex automonteur.

De jeep is voor mij geen vreemde auto heb in het verleden 3 CJ7 gehad nummer 1 was een zwarte GOLDEN EAGEL 6 cilinder 3 versnellingbak ,hardtop en softop ,kenteken FF-40-JR , nummer 2 was een bruine LAREDO 6 cilinder automaat ,hardtop en softop kenteken GZ-34-RT ,het neusje van de zalm ,een zwarte LAREDO 6 cilinder automaat ,hardtop en softop dat was mijn ervaring met de CJ.

Daarna heb ik 2x  CHEROKKEE gehad een grijze  ,van eerste eigenaar ,met leer en hout ,kenteken XP-06-BK die heb ik lang gehad bijna 6 jaar, toen een groene uit duitsland die een verrotte koffervloer had, die is ook snel weer weggegaan, ook heb ik nog een  WiLLIE jeep gehad , nee geen  necaf,

Na veel andere en vreemde auto,s nu weer een Jeep TJ 2005 4.0 automaat met schijfremmen achter en een sper 170000 gelopen , zwart en helemaal orgineel

Ik hoop hier net zoveel schik van te hebben als de CJ, het nadeel van deze jeep is alleen dat hij te modern is injectie airbags airco en een dashbord wat in een moderne jeep past ,en ja ik mis de CJ ,ik hoop ooit een van mijn oude jeeps weer te zien.

Ik ben geen terreinrijder ,meer een poetser

Groeten Ben Jans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...