Spring naar bijdragen

uConnect ontkoppelen


Recommended Posts

Hi all,

ik ben er net achter gekomen dat onze 2de hands Renegade met uConnect nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar.

Ik ben al bij de dealer geweest, en die vertelde me dat hij de vorige eigenaar via een e-mail moest vragen de auto te 'ontkoppelen'.

Is er nou geen andere / makkelijkere manier om dit wat sneller te (laten) doen of ben ik overgeleverd aan de welwillendheid van die meneer?

 

Hoor het graag van jullie,

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei CeeJee:

Hi all,

ik ben er net achter gekomen dat onze 2de hands Renegade met uConnect nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar.

Ik ben al bij de dealer geweest, en die vertelde me dat hij de vorige eigenaar via een e-mail moest vragen de auto te 'ontkoppelen'.

Is er nou geen andere / makkelijkere manier om dit wat sneller te (laten) doen of ben ik overgeleverd aan de welwillendheid van die meneer?

 

Hoor het graag van jullie,

Kees

Inmiddels heeft de FCA in Italie alles kunnen resetten, en nadat ik bluetooth de naam van de VIN had gegeven, werkte alles eindelijk zoals het ook hoort. 
BlueTooth moet dus UConnect chassisnummer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Klopt Sjaak, het probleem was dan ook niet de telefoon, die kon ik inderdaad zo verwijderen en die van ons weer toevoegen.
Het Probleem zat in uConnect@Live. Ik kreeg die niet gekoppeld aan mijn/onze iPhones.

Ik was te bijdehand geweest om de naam van bluetooth (Chassisnummer) te veranderen en een voor mij makkelijker vindbare naam.
En dan herkent hij uConnect niet meer.

Na de naam in bluetooth weer teruggezet te hebben naar het chassisnummer connectie alles weer.

Dit overigens met hulp van FCA Italie.....

bewerkt door CeeJee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...