CeeJee Geplaatst June 11, 2021 Rapporteren Share Geplaatst June 11, 2021 Hi all, ik ben er net achter gekomen dat onze 2de hands Renegade met uConnect nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar. Ik ben al bij de dealer geweest, en die vertelde me dat hij de vorige eigenaar via een e-mail moest vragen de auto te 'ontkoppelen'. Is er nou geen andere / makkelijkere manier om dit wat sneller te (laten) doen of ben ik overgeleverd aan de welwillendheid van die meneer? Hoor het graag van jullie, Kees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CeeJee Geplaatst June 11, 2021 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 11, 2021 5 uur geleden zei CeeJee: Hi all, ik ben er net achter gekomen dat onze 2de hands Renegade met uConnect nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar. Ik ben al bij de dealer geweest, en die vertelde me dat hij de vorige eigenaar via een e-mail moest vragen de auto te 'ontkoppelen'. Is er nou geen andere / makkelijkere manier om dit wat sneller te (laten) doen of ben ik overgeleverd aan de welwillendheid van die meneer? Hoor het graag van jullie, Kees Inmiddels heeft de FCA in Italie alles kunnen resetten, en nadat ik bluetooth de naam van de VIN had gegeven, werkte alles eindelijk zoals het ook hoort. BlueTooth moet dus : UConnect chassisnummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaakslinger Geplaatst July 31, 2021 Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2021 Je kan gekoppelde apparaten toch gewoon verwijderen uit de lijst? Ik zag gisteren in onze net gekochte Compass nog 2 gekoppelde telefoons van vorige eigenaren, kon die verwijderen. Tenzij ze nog ergens verstopt staan, zou kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CeeJee Geplaatst August 1, 2021 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 1, 2021 (bewerkt) Klopt Sjaak, het probleem was dan ook niet de telefoon, die kon ik inderdaad zo verwijderen en die van ons weer toevoegen. Het Probleem zat in uConnect@Live. Ik kreeg die niet gekoppeld aan mijn/onze iPhones. Ik was te bijdehand geweest om de naam van bluetooth (Chassisnummer) te veranderen en een voor mij makkelijker vindbare naam. En dan herkent hij uConnect niet meer. Na de naam in bluetooth weer teruggezet te hebben naar het chassisnummer connectie alles weer. Dit overigens met hulp van FCA Italie..... August 1, 2021 bewerkt door CeeJee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.