Spring naar bijdragen

Hey!


UrMom
 Share

Recommended Posts

Hallo

 

Nog volledig groen achter de oren als het op Jeep aankomt... hehe. 🙂

 

Vrouw heeft net een Renegade Limited aangekocht (1.0l T3 120pk) enfin, 'financiering pending' maar ik voorzie hier geen problemen.

Voor ons de eerste keer ooit dat we voor dit merk gaan, het feit dat men Fiat blokken gebruikt stelde me wel gerust, dat zijn degelijke blokken.

Vermits ik zelf vooral met de motor rijd is dit onze enige wagen dus ik hoop dat we er wat geluk mee zullen hebben want... met onze vorige 2 wagens lag dat anders. Het typische cliché over "Franse wagens" was bij ons toch echt wel waar, 2 Citroëns na elkaar gehad (beiden splinternieuw aangekocht) en bijna van in het begin problemen bij allebei, van aanhoudende elektronicastoringen tot loskomende deurrubbers (na slechts 2 maand!), blokkerende gordelspanners tot gewoonweg gevaarlijke toestanden zoals losgekomen stuurstang (no kidding, op een wagen dat toen nog geen 70.000km had en steeds stipt z'n onderhoud kreeg), speling op wiellagers etc... laatste kosten aan m'n vrouw haar C3 van meer dan 2000 euro met de boodschap dat de distributieriem ook voor heel binnenkort ging zijn, waren voor ons de druppel; wég met dat hok en ander en beter.

 

Eerlijkgezegd dachten we eerst voor zo'n Hyundai Tucson te gaan, het was misschien een meer rationele keuze (Aziatische betrouwbaarheid)... Maar ja, daar stond een Renegade naast... 😄 met voorwaarden even knap als de koplampunits. nieuw... en het oog wil ook wat dus tjah... doei Tucson! 🙂

En sorry maar ik moet zeggen dat zo'n Renegade... 'it grows on you'... ik liep er aanvankelijk niet warm van maar het is zo'n typische wagen van: hoe meer je 'm bekijkt hoe meer leuke dingen je opvallen en hoe liever je 'm begint te zien.

M'n vrouw was er trouwens al even op verliefd, op de koop toe was het dinsdag haar verjaardag dus wat doe je dan als man? juist, je laat je vrouw haar eigen cadeau betalen. 😄

 

Enfin, alle gekheid op een stokje:  blij -voorlopig toch 🙂 - om bij de club te horen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...