Spring naar bijdragen

Wie betaalt nu mijn benzine?


REAL STRANGLER
 Share

Recommended Posts

Wat ik nu toch heb, ik snap er niets van. Gisterenavond laat was ik na het werk nog even tanken met de Jeep. Omdat ik moe was, lette ik even niet goed op en gebruikte mijn Jeep Club pas in plaats van mijn bankpas.

Het apparaat vroeg gewoon zoals altijd mijn pincode en daarmee kon ik gewoon tanken! Staat mijn bankrekening dan gekoppeld aan mijn Jeep Club lidmaatschap? Nu heb ik net op de bankrekening gekeken en het is niet afgeschreven!

Weet iemand hoe dat kan? Komt die afschrijving nog? Of betaalt de Jeep Club nu de rekening? Dat wil ik niet. Of moet Shell nu betalen? Dat vind ik iets minder erg.....

Ik snap er niets van en hoor graag hoe dat kan. Doe maar een Pb tje als je meer weet want het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen gaat tanken op kosten van de Jeep Club of Shell.

Siert.

20210401_083430.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast een foutje van de Shell..... Hopelijk sta je nu niet aangemerkt als "tanken zonder te betalen" Daar kun je wel een hoop gezeur mee krijgen. Het tankstation heeft ongetwijfeld jou kenteken geregistreerd.

Quote

Voor Tanken Zonder te Betalen wordt dit gedaan door de Landelijke Eenheid van de Nationale politie. Aangifte maakt het mogelijk te constateren of met het betreffende kenteken eerder een soortgelijk delict werd begaan. De informatie is voor de politie permanent beschikbaar waardoor de politie de mogelijkheid heeft om het voertuig op elk moment staande te houden. Indien sprake is van tweemaal door- of wegrijden met een (ver-)vals(t) kenteken of driemaal ‘in een gewoon geval’, krijgt de politie eenheid van de laatste pleegplaats een set van twee of drie gevallen aangeboden met het verzoek een opsporingsonderzoek in te stellen. Start de politie een onderzoek dan kan zij bij de pomphouder beeld- of fotomateriaal opvragen. 

Misschien even met ze bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...