Spring naar bijdragen

Jeep gezocht voor Videoland Academy


Emilia
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een productie voor een film van Videoland Academy en daarvoor ben ik op zoek naar een ruige Jeep om enkele dagen in de film te gebruiken. Eén van de scenes betreft een stunt, waarbij de Jeep op een andere auto inrijdt. Hierbij ontstaat schade aan de voorkant van de Jeep.

Mijn vraag is daarom of iemand een (oude) Jeep heeft staan en bereid is om deze voor enkele dagen uit te huren. We hebben een klein budget beschikbaar! 

Mocht u interesse hebben kunt u mij mailen op emilia@umamimedia.nl. 

Ik hoop van iemand te horen voor dit vette project!

Met vriendelijke groeten,

Emilia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, michel1972 said:

Goedendag,

Bedoelt u met een JEEP ook daadwerkelijk een JEEP of bedoelt u een 4x4 voertuig wat door meerdere mensen in de filmwereld een JEEP wordt genoemd terwijl er geen JEEP op staat maar bijvoorbeeld Nissan, Toyota of Landrover?

Schade aan een ruige oude jeep zit niemand op te wachten en zeker niet als u al schrijft dat u een klein budget heeft. De JEEP rijdt op een andere auto in. Is dat dan op de langzame manier met 15 a 20 km per uur of moeten we aan de TOP GEAR manier denken waarbij we 50 km per uur of harder rijden.

Wat noemt u een ruige oude JEEP bijvoorbeeld als u onderstaande modellen ziet? Dan krijgen wij een beeldvorming van wat u zoekt. Scheelt weer als iemand met een Duster reageert 😁

 

Het liefste willen wij een echte Jeep, zoals een Jeep Wrangler, maar andere 4x4s zijn ook goed. De eerste twee foto's, bijvoorbeeld.

De stunt zal op 15 a 20km per uur gebeuren, door een professionele stuntman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kansloze vraag, niemand zal zijn Jeep Wrangler uitlenen of verhuren wetende dat er schade aan komt.  Een sloper is al snel een paar 1000 euro waard, laat staan dat je een goede Jeep in elkaar laat rijden. 

Tip : huur er eentje en sluit een goede allrisk verzekering af 😉

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/29/2021 at 1:33 PM, Emilia said:

Het liefste willen wij een echte Jeep, zoals een Jeep Wrangler, maar andere 4x4s zijn ook goed. De eerste twee foto's, bijvoorbeeld.

De stunt zal op 15 a 20km per uur gebeuren, door een professionele stuntman.

Jaja, de eerste twee zijn model / speelgoed auto's.... Beter even bij de kringloopwinkel kijken. Kun je ze na gebruik gewoon weggooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...