Spring naar bijdragen

Weer terug!


inny
 Share

Recommended Posts

Hello,

Weer terug op het forum en weer terug met een JEEP!, een Cherokee uit 2002 V6 versie (Limited). Na een uitstapje naar de 'gewone weg' auto(s) toch terug bij het leukere deel van het autorijden, ik miste het toch best.

Ik zie uit naar weer een pijltje bolletje of andere meeting, nog tips voor de Cherokee van 2002 (waar op letten, wat ff checken enz)?

 

Voor zover,

Groet en tot ziens,

Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Zo; kleine beurt, olie & filters vervangen, nieuw AT banden (spoorverbreders besteld), 1 kogelgewricht moet nog worden vervangen (binnen paar weken, dan meteen de schijven voor en de spoorverbreders erop), snorkel besteld (komt morgen binnen), nieuwe gasveren voor de achterklep.

Wil denk ik ook verhogen, maar met het bovenstaande zijn we al een eind op weg op het wensenlijstje..

 

Groet!, trouwens ook weer lid van de Jeep club, kan ik weer stickers plakken op de Jeep en wat mee rond toeren..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
On 4/27/2021 at 8:19 PM, wimvan hezik said:

Welkom terug Indro,

En leuk dat je weer lid bent geworden van de Jeep Club.

 

Dank!, en natuurlijk; geen Jeep zonder clublid te zijn?!; de tochtjes en terreindagen zijn toch waar je een Jeep voor hebt!

Groet,

Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...