Spring naar bijdragen

Onderdeel nrs jeep grand cherokee WJ bwj2001


Recommended Posts

35 minuten geleden zei Carelse:

Ola, kijk op quadratrac  site "Jeep Grand Cherokee WJ Steering Parts ('99-'04)" staan de partnrs je kan alles bij jeepparts 

.nl bestellen, wat is er mis met jou WJ

 

Ik kan niet recht blijven rijden.  

Ik moet zo goed als blijven corrigeren om recht door te rijden.

Ook als ik een bocht wil maken, dan lijkt het als of hij in de bocht valt ( weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. 

Het is zwz  geen DW.

Ik heb gister even onder de auto gelegen, en me zoon gevraagd de stuurt een heen weer te draaien, je hoort en ziet spelling bij de pitmanarm kogel... voor de rest zie ik en hoor ik nergens speling het is ook mooi droog bij alle stuurkogels. Dus ik ben van plan om daar te beginnen.

 

Dit is mijn eerste jeep, ben 36 jaar en ik droom al paar jaar om jeep te rijden. 

Net me honda hybride(2011) verkocht, en deze jeep aangeschaft. Wereld van verschil! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Bohica:

Ik kan niet recht blijven rijden.  

Ik moet zo goed als blijven corrigeren om recht door te rijden.

Ook als ik een bocht wil maken, dan lijkt het als of hij in de bocht valt ( weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. 

Het is zwz  geen DW.

Ik heb gister even onder de auto gelegen, en me zoon gevraagd de stuurt een heen weer te draaien, je hoort en ziet spelling bij de pitmanarm kogel... voor de rest zie ik en hoor ik nergens speling het is ook mooi droog bij alle stuurkogels. Dus ik ben van plan om daar te beginnen.

 

Dit is mijn eerste jeep, ben 36 jaar en ik droom al paar jaar om jeep te rijden. 

Net me honda hybride(2011) verkocht, en deze jeep aangeschaft. Wereld van verschil! 

 

38 minuten geleden zei Bohica:

Ik kan niet recht blijven rijden.  

Ik moet zo goed als blijven corrigeren om recht door te rijden.

Ook als ik een bocht wil maken, dan lijkt het als of hij in de bocht valt ( weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. 

Het is zwz  geen DW.

Ik heb gister even onder de auto gelegen, en me zoon gevraagd de stuurt een heen weer te draaien, je hoort en ziet spelling bij de pitmanarm kogel... voor de rest zie ik en hoor ik nergens speling het is ook mooi droog bij alle stuurkogels. Dus ik ben van plan om daar te beginnen.

 

Dit is mijn eerste jeep, ben 36 jaar en ik droom al paar jaar om jeep te rijden. 

Net me honda hybride(2011) verkocht, en deze jeep aangeschaft. Wereld van verschil! 

 

Ik zou auto eerst laten uitlijnen, en beetje corrigeren hou je, ik rij 15 jaar wj , kijk naar hoe je banden afgesleten zijn,

mischien banden laten balanceren , lukraak dingen bestellen is zonde geld 🤙🤙

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Carelse:

Ik zou auto eerst laten uitlijnen, en beetje corrigeren hou je, ik rij 15 jaar wj , kijk naar hoe je banden afgesleten zijn,

mischien banden laten balanceren , lukraak dingen bestellen is zonde geld 🤙🤙

 

 

 

 

 

Gelijk heb je zeker zonde van het geld. 

Echter de stuur maakt geluid tijdens draaien, en dat geluid komt van de kogel bij de pitman arm. 

Dat is overguns ook de enige stuurkogel die lekt.

Uitlijnen ga ik zeker doen hierna. 

 

Welke maat banden horen origineel onder een wj?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Bohica:

Gelijk heb je zeker zonde van het geld. 

Echter de stuur maakt geluid tijdens draaien, en dat geluid komt van de kogel bij de pitman arm. 

Dat is overguns ook de enige stuurkogel die lekt.

Uitlijnen ga ik zeker doen hierna. 

 

Welke maat banden horen origineel onder een wj?

225/75/16      235/65/17 dit is standaard onder de mijne met 2 inch verhoging 245/70/16 met beetje trimmen past 265/65/17 ook, kijk op site "wjjeeps"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Carelse:

225/75/16      235/65/17 dit is standaard onder de mijne met 2 inch verhoging 245/70/16 met beetje trimmen past 265/65/17 ook, kijk op site "wjjeeps"

Bij stuurhuislekkage wordt het tijd voor een gereviseerd stuurhuis ben je 500 euris armer, kzou eerst al het andere uitsluiten, succes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...