Spring naar bijdragen

trekgewicht ongeremd wrangler jk 5 deurs 3.8 automaat 2007-2010


Boxman
 Share

Recommended Posts

hoi,

op mijn kenteken staat een ONgeremd gewicht van max 450 kg en geremd op 2500 kg. 

Dit laatste vind ik prima, echter het ONgeremde gewicht vind ik erg laag en wil ik graag naar 750 kg hebben. 

Ik heb reeds contact gehad met RDW en die geeft aan dat ik vergelijkbare kentekens moet doorgeven (waar wel de 750 kg als ongeremd op staat) en dat ze het dan zullen onderzoeken. 

 

Mijn vraag is :

zouden jullie, als jullie een 3.8 5 deurs Wrangler JK uit 2007-2010 met minimaal 750 kg ongeremd trekgewicht op kenteken hebben, mij het kenteken willen PM'en zodat ik dit kenteken als referentie kan gebruiken voor het ONgeremde trekgewicht ?

alvast dank, 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat u ons mailt. Ik heb voor u de gegevens bij het kenteken gecontroleerd. Hierbij heb ik gezien dat dit voertuig is geïmporteerd uit Duitsland. Bij de controle van het Duitse kentekenbewijs heb ik gezien dat deze Jeep in Duitsland ook al met het ongeremde trekgewicht van 450 Kg. geregistreerd heeft gestaan. Bij invoer neemt de RDW deze gegevens één op één over.

Trekgewicht  verhogen is alleen mogelijk als de fabrikant hiervoor een verklaring afgeeft en het wettelijk is toegestaan. Ik adviseer u om hierover contact op te nemen met de importeur of fabrikant. Verder moet de trekhaak hiervoor geschikt zijn.

 

reactie van RDW, nu maar eens kijken of het gaat lukken via de importeur. bovenstaande jeeps zijn ook geimporteerd maar toch met 750 kg. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...