de jeeper 37 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Hallo mede jeepers wie weet een goeie garage om een body te demonteren en een gestraald er terug opzetten en weer rijklaar maken in de omgeving moerdijk alvast vriendelijk bedankt Quote Link to post Share on other sites
Jerrold 5 Posted March 5 Report Share Posted March 5 Ik zit in Geervliet. Tussen Spijkenisse en Hellevoetsluis. Ophalen en terug brengen is ook mogelijk. Quote Link to post Share on other sites
michel1972 141 Posted March 6 Report Share Posted March 6 (edited) On 3/4/2021 at 8:13 PM, de jeeper said: Hallo mede jeepers wie weet een goeie garage om een body te demonteren en een gestraald er terug opzetten en weer rijklaar maken in de omgeving moerdijk alvast vriendelijk bedankt Een goede garage die dit kan raad ik je niet aan. Die gaan flink wat geld vragen. Je moet het doen bij een collega jeeper / hobbyist met garage en brug. Die kan het prima doen en kost je geen 50 euro per uur ex btw. Edited March 6 by michel1972 Quote Link to post Share on other sites
de jeeper 37 Posted March 8 Author Report Share Posted March 8 On 3/5/2021 at 9:38 PM, Jerrold said: Ik zit in Geervliet. Tussen Spijkenisse en Hellevoetsluis. Ophalen en terug brengen is ook mogelijk. Bel mij morgen avond even op nr 0621553654 alvast bedankt Quote Link to post Share on other sites
mike m 18 Posted March 9 Report Share Posted March 9 wij zitten in zaandam . en hebben al diverse jeeps onder handen genomen. m.meijer 0628 342034. bel me maar voor meer info Quote Link to post Share on other sites
de jeeper 37 Posted March 21 Author Report Share Posted March 21 On 3/8/2021 at 11:04 PM, de jeeper said: Bel mij morgen avond even op nr 0621553654 alvast bedankt Wil je mij even bellen op nr 0621553654 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts