Spring naar bijdragen

Trekgewicht CJ 7 4 liter


Recommended Posts

Regeltjes zijn niet veranderd de laaste tijd, moet gewoon op de oude manier kunnen. 

Anders even bellen met de RDW, uitleggen wat jou situatie is, en vragen wat ze aan papierwerk willen zien. 

Grotere uitdaging is een trekhaak met typegoedkeuring te vinden.

Ik mag bijvoorbeeld (op kenteken) 1880kg trekken met een gekeurde trekhaak, maar omdat deze niet vindbaar is, in de praktijk maar 750kg...

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat "iets" is er niet. Fabrikant bestaat niet meer, gegevens van AMC zijn niet overgenomen door Chrysler. Ook de toenmalige importeur heeft ze niet. 

Wat wel kan, met de gegevens van een andere CJ met gelijk bouwjaar en motor naar de RDW, en vragen of ze deze kunnen overnemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in 2016 een verzoek om aanpassing trekgewicht ingediend via de RDW site. Hierbij ook kentekens van andere CJ7 vermeld met het trekgewicht dat ze op hun kenteken hadden. Geen typegoedkeuring van trekhaak of iets nodig en binnen een paar dagen nieuwe kentekencard met trekgewicht binnen. 

Indien interesse kan heb ik nog een kopie van mijn verzoek met de betreffende kentekens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...