Spring naar bijdragen

Indicatielampjes 4 wheel drive


Tromkes
 Share

Recommended Posts

Hallo allen. 

Sinds enige tijd werken de indicatielampjes voor de 4 wheel stand niet meer op mijn dashboard. De 4 wheel drive stand doet het uitstekend, echter geeft hij niet meer op het dashboard aan in welke stand hij staat. Helemaal niets. 

Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn en hoe op te lossen? Het is geen ramp maar toch heb ik het liever werkend. 

Alvast bedankt voor de vele reacties! 🤓

mvg, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even het contact aanzetten terwijl je de knop van de tellers indrukt. De cluster test dan zichzelf, alle tellers en lampjes gaan even branden. Als de 4wd lampjes branden, kun je er vanuit gaan dat het aan de schakelaar ligt op de tussenbak. Die gaat vaak stuk, en is waarschijnlijker dan dat er 3 lampjes tegelijk stuk zijn in de cluster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. Mooi duidelijk filmpje Carelse. Ik denk dat me dat gaat lukken. Nu nog de vraag, waar kan ik zo n ding vinden? Zie hem in ieder geval niet bij jeepparts op de site. Iemand een link naar een nieuwe schakelaar zodat ik hem kan bestellen. 

Super zo n forum. Heb er geregeld gebruik van gemaakt om zelf dingen aan de Jeep te doen. Hij wordt steeds mooier haha. 

Mvg, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...