Spring naar bijdragen

flinke lekkage voorkant rechts


Recommended Posts

Hallo Jeepers, ik heb recent de vloer van mijn Cherokee uit 93 laten lassen en behandelen tegen roest.

Daar het rubber van mijn schakelbak gescheurd was heb ik gewacht met het terug leggen van mijn tapijt om dit eerst te vervangen,... maar nu trof ik na een nacht regen een behoorlijke hoeveelheid water aan op de vloer van de wagen. Er loopt een waterspoor van rechts boven in de hoek naar beneden toe..... ik zie niets van een opening maar dat kan komen doordat het kachelhuis in de weg zit. Ik heb het roosters boven bij het raam verwijderd en deze bak nagekeken op vuil maar die was schoon en roestvrij,.. het vreemde is dat ik niet eerder lekkage had, althans, ik heb niet eerder een natte vloer / tapijt aangetroffen...

vloer staat nu nog in de primer en gaat straks in de 2K coating.... maar ik wil wel eerst van die lekkage af !!

iemand een idee???? 

M.v.g. Andre....

vloer XJ.jpg

vloer 2 copy.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn 4 plaatsen waar ik in het verleden lekken ben tegen gekomen, 

1 natuurlijk inderdaad voorruit,

2 antenne doorvoer naar binnen,

3 Aansluiting fan op schutbord in motorruimte

4 deurrubber ter hoogte van dashboard.

Wat ik hier doe, is een droge krant in de voetruimte en dan maar spelen met de tuinslang, 

Succes, Siert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei REAL STRANGLER:

Er zijn 4 plaatsen waar ik in het verleden lekken ben tegen gekomen, 

1 natuurlijk inderdaad voorruit,

2 antenne doorvoer naar binnen,

3 Aansluiting fan op schutbord in motorruimte

4 deurrubber ter hoogte van dashboard.

Wat ik hier doe, is een droge krant in de voetruimte en dan maar spelen met de tuinslang, 

Succes, Siert. 

Hoi Siert, er kwam inderdaad bij het rubber van de antenne water naar binnen. Heb deze afgekit met Sikaflex en ga als het regent kijken of alles dicht is. Van de zomer kom ik je weer eens opzoeken daar mijn centrale vergrendeling niet meer werkt. Ramen werken nog prima 👌. 👀 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...