Spring naar bijdragen

Extra stoompunt passagierskant JK 2012


-AJ-
 Share

Recommended Posts

Ik wil in mijn JK een stroomaansluiting maken waar ik een tablet, Garmin navigatie, een CB radio en 2 mobiele telefoons op kan aansluiten. Ik heb een document gevonden op Quadratec (zie bijgevoegd pdf document) waar een mooie manier beschreven is om het op de bestaande kabelboom aan te sluiten. 

 

Heeft iemand van jullie ervaring met het aansluiten van meerder apparaten in de JK en hoe dat het beste kan? Is de manier van Quadratec goed genoeg, qua capaciteit of is het misschien beter helemaal een nieuwe kabel vanaf de accu te trekken op 1 of andere manier?

Groet AJ

20201218_123830.jpg

160504.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een draad vanaf de accu met een zekering en een relais ertussen. Deze schakelt aan een uit bij accessoire stand. Daar op een USB aansluiting voor 2 x telefoon, Garmin dashcam, Garmin navigatie, Garmin InReach Mini Satellietcommunicator Dit alles zit achter het dashboard weg gebouwd omdat ik al die draden niet wil zien 🙂

Daarnaast nog een mogelijkheid voor 2 extra usb middelen, dit doormiddel van de sigaretten aansteker in het dashboard te vervangen usb. (rook niet :-))

Achterin het ik nog twee aansluitingen sigaretten voor koelkast en 1 reserve 10Amp, en nog 4 usb voor duikcamera accu's, Go Pro en andere zaken te laden.

Maar alles wel weg gewerkt en geen lossen kabels overal, daar wordt ik gek van 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...