Spring naar bijdragen

Tips wat te vervangen (preventief) als de body er af is


HBB
 Share

Recommended Posts

Van het weekend de fenders en het spatbord verwijderd dacht een beetje roest.... bleek iets meer een paar jaar buiten staan vond the jeep toch minder leuk.

Om een en ander goed aan te pakken wil ik de body er afhalen om de staat van het frame te kunnen checken en deze in de RX te zetten en wat nieuw staal in de body te lassen.

Paar vragen

Behalve de body mounts vervangen, zijn er verder nog dingen die makkelijk zijn om direct te vervangen als de body er toch af is?

Is RX de beste keuze voor bescherming, op US forums gaat het voornamelijk over POR15 en lees ook enthousiaste verhalen over Hammerite? 

Qua bescherming van de motor, verwacht dat deze wel een paar maanden stil staat moet ik hier nog iets speciaals mee doen?

Andere tips/ trucs zijn welkom als iemand een werklijstje heeft om de body er af te halen hoor ik dat graag (YT video's gezien moet te doen) 

Hans 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Ab said:

Ik zou in ieder geval de remleidingen kritisch bekijken. Bij twijfel vervangen! 

Er zijn mooie RVS setjes te koop, zelf maken van CuNiFer is ook prima te doen. 

Ter inspiratie enzo....

 

Dank je Ab,  die ga ik even doornemen. 
zal de komende tijd nog wel meer vragen hebben. 
 

Gaat voorlopig best lekker nog maar 1 bout afgebroken 😀

C0118907-168B-4985-8487-ADA128E65A48.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...