Spring naar bijdragen

Spoorverbreders


Tromkes
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ja hoor, geen paniek. Kwalitatief goede verbreders kiezen, druppeltje locktite op de binnenste naafbouten smeren, gelijkmatig kruislings aandraaien en op moment zetten.

Belangrijkste van alles, goed nakijken of de naafbouten niet uit de spacers steken. Vaak met 30mm niet het geval bij een KJ. Zo wel, dan rust de velg op de deze bouten ipv het 'vlees' van de spoorverbreders, dan wordt het link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank. Heb ze erop zitten inmiddels. (Koud klusje trouwens met dit weer buiten!!). Bouten steken niet uit de verbreders maar vallen er mooi in. Zowel de spoorverbreders als de wielbouten heb ik op 135 nm vast gezet. Zal ze na een stukje rijden nog even natrekken.

Naafbouten met locktite heb ik niet gedaan. Is dat erg? Zal ff wat foto s proberen te posten. Wielen vallen nog net mooi binnen de wielkasten maar vullen het wel mooi op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit, en ik heb ze ook nog nooit met locktite geplaatst. Als je alles maar op moment zet. 

Wat ik wel belangrijk vindt zijn goede kwaliteit spoorverbreders. Er zijn er tekoop die je niet wilt hebben onder je auto.

Onbalans of zacht materiaal.

T6 aluminum minimaal.

Ik heb ze nu ook en niets geen problemen of onbalans 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...