Spring naar bijdragen

Koplampen Vervangen Jeep Grand Cherokee WJ (2004)


Recommended Posts

Mijn koplampen worden slecht en ik wil ze vervangen. Ik neig intuïtief naar Van Wezel of Klokkerholm, maar weet iemand of er nog verschil zit in de diverse fabrikanten..?

https://www.motor-doctor.nl/koplamp/jeep/grand-cherokee/grand-cherokee-ii-wj-wg/30103-4-0

Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk?

PS Polishen heeft geen zin meer dus ben echt op zoek naar nieuwe exemplaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn advies, kijk gewoon even in Nederland.

Bel Edwin van Jeepparts.NL eens even.

Motor Doc.NL / Auto Doc.NL het is één pot nat een Duits postorder bedrijf,  Ik heb hier één keer besteld.

Alles was op voorraad maar kon 3 a 4 weken wachten op mijn onderdelen, ook een college van mij moest langwachten op zijn bestelling.

 

Suc 6 Ed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Beurstel:

Wil je persé originele look? Heb zelf uit VS (want origineel amerikaanse WJ) Halo projector headlights laten komen en eropgezet, smoelt goed en APK was geen probleem. 

Als ik zoek met Google zie ik diverse soorten. Heb je een linkje voor me? Bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op mijn vorige, vorige ZJ ook halo-projectrors uit Amerika gehad. Of het aardig smoelt is persoonlijk denk ik, maar ik vond zelf vooral de lichtopbrengst tegenvallen i.v.m. de originele koplampen. Voor de WJ weet ik het niet, maar voor de ZJ zijn bijna geen koplampen te krijgen die bedoeld zijn voor een ZJ met koplamp-hoogteregeling.

Mijn huidige ZJ had ook nieuwe koplampen nodig en daarvoor heb ik 'van Wezels' besteld bij zo'n AutoDoc dochter (autoonderdelen24 geloof ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Fynn:

Als ik zoek met Google zie ik diverse soorten. Heb je een linkje voor me? Bedankt voor de tip.

De link van degene die ik toen heb besteld werkt niet meer.

Maar heb toen via eBay besteld, achter deze link kun je uitzoeken wat je bevalt https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=halo+headlights+jeep+wj&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=halo+headlights+wj

Duurde week of 3-4 geloof ik.

Overigens zijn er ook Nederlandse aanbieders, maar die leverden toen volgens mij alleen met Europese aansluiting.

Geen klachten over de lichtopbrengst, maar ik heb ook 4 LED-stralers erbij als ik groot licht aanzet dus valt mij niet zo op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...