Spring naar bijdragen

Links achter hoek paneel body TJ


PaulvanCasteren
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

 

Het linkerhoek achter paneel van mijn TJ heeft een deuk, scheur en natuurlijk de daarop volgende roest opgelopen een aantal jaar terug (vorige eigenaar). Nu heb ik vanuit de States een nieuw paneel besteld, zoals te zien op de fotos. Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met het verwijderen en plaatsen van dit paneel. Bevestigingswijze etc. Op Youtube kan ik niet echt iets vinden waar dit paneel wordt vervangen met oog op kwaliteit. Ik ben van plan dit uit te besteden en dus ook benieuwd naar jullie mening over prijs en manuren. Alvast bedankt!

 

Groetjes Paul van Casteren

IMG_0246.JPEG

IMG_0247.JPEG

IMG_0402.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zulk soort werkzaamheden lopen kwa prijs vaak ver uit elkaar. Goedkope bedrijven doen het gewoon snel en op het oog lijkt het dan allemaal oke maar naar verloop van tijd zal je toch wel weer last hebben van beginnende roest omdat ze dan de binnenkant of holleruimtes niet hebben behandeld. 

Ik heb vaker roestplekken of schades hersteld alleen is mijn ervaring wel dat je vaak meer tegen komt dan je voorheen had gedacht. 

Zoon hoekstuk repareren kan je zo al 500euro kosten en dan moet het nog gespoten worden. Een goeie spuiter kost ook geld al zijn daar wel vaak mensen die na werktijd mogen spuiten en dan kan je voor een paar centen wel klaar zijn.

Misschien handig om te vermelden welke regio je vandaan komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...