Spring naar bijdragen

Krijg sleutel soms niet om


Recommended Posts

Wie kan mij helpen met het volgende. Soms krijg ik bij het plaatsen vd sleutel in het contact de sleutel niet om. Zowel acc als richting ontsteking. Heb deze al eens vervangen maar dat helpt iig niet. 
https://www.rockauto.com/en/catalog/jeep,1998,grand+cherokee,5.9l+v8,1315953,electrical-switch+&+relay,ignition+starter+switch,4700

 

wazig probleem want kan er geen touw aan vastknopen wanneer het gebeurt. Kan het de sleutel zijn? Wel irritant want is onvoorspelbaar. Stond vanavond 10 minuten te prutsen op het tankstation toen ie plots weer om ging. Anybody?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de sleutel in het slot zit zonder te kunnen draaien kan je de shifter niet uit de P-stand krijgen, kan de knop aan de zijkant vd shifter niet indrukken. Kan pas wanneer sleutel op contact stand staat...

ik dacht zelf aan de cilinder. of is dat een gekke gedachte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had de plaatjes van rock auto bekeken dacht dat je ook het contactslot had vervangen deze zou ik eerst eens uitwisselen.

mocht je het weer hebben zou je eens kunnen proberen rustig een paar keer met n hamer op de bovenkant van de sleutel te tikken (wel voorzichtig i.v.m. kapotslaan van sleutel) 

dus op de bovenkant van de sleutel richting stuurkolom. 

 

ik had ook ergens een plaatje van hoe het intern zat met de aansluiting naar de shifterlinkage zal deze nog even opzoeken.

 

Ga er van uit dat de sleutel nog goed is.

 

 

 

bewerkt door marcoscj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...