Spring naar bijdragen

Bevestigingsklem Hardtop voor Jeep Wrangler 2005


Nonja
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeep Wranglers liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een bevestigings klem voor mijn Jeep Wrangler 2005 ( Bestop) hardtop. (Passagierskant). Hij sluit niet meer goed waardoor er wind tussen komt. Wie kan mij helpen? 

Ook zou ik graag willen weten hoe je zo'n Hardtop weer mooi zwart kan krijgen. 

Met vriendelijke groet, Nonja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle Bestop delen zijn los leverbaar. Al eens bij Jeepparts of B&S autoparts gevraagd? Zij kunnen deze delen leveren.

De sluiting is instelbaar, je kan de sluiting ook nog proberen strakker af te stellen....

Buitenzijde zwart maken met b.v. een cosmetische kunststof hersteller van Turtle Wax. Vraag eens bij je automaterialen handelaar wat ze hiervoor beschikbaar hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Ab:

Alle Bestop delen zijn los leverbaar. Al eens bij Jeepparts of B&S autoparts gevraagd? Zij kunnen deze delen leveren.

De sluiting is instelbaar, je kan de sluiting ook nog proberen strakker af te stellen....

Buitenzijde zwart maken met b.v. een cosmetische kunststof hersteller van Turtle Wax. Vraag eens bij je automaterialen handelaar wat ze hiervoor beschikbaar hebben.

 

Bedankt Ab voor je reactie. Ik zal eens proberen of het idd aan te draaien is en ik ga kijken naar de Turtle Wax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei marcoscj7:

zijn dit wel de originele klemmen ? die van mijn 2001 zijn een stuk groter en van kunststof.

 

https://www.amazon.nl/s?k=Trekvergrendeling&__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&ref=nb_sb_noss

misschien eens zoeken op internet of de bouwmarkt, succes

 

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet of dit de originele klemmen zijn. Zo te zien lijkt mij niet. Bedankt voor de link, ik ga eens kijken. Fijn weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Nonja said:

 

Hallo Marcos, Ik heb gekeken bij jouw toegestuurde link. Kun jij mij zeggen naar welke ik moet kijken?

de benaming is kniehendelspanner of schakelklem  is niet geheel het type dat je zoekt maar met google moet je de juiste denk ik wel kunnen vinden.  deze nog wel gevonden in usa https://www.mcmaster.com/catalog/126/3090 in het zoekveld deze 1864a15 in vullen

1864a150lgifver1340290804-1.jpg

bewerkt door marcoscj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...