Spring naar bijdragen

overland stuur op limited


Recommended Posts

Wie weet het andwoord op het volgende kun je een Jeep GC WJ overland stuur van een overland model op een limited bj 2001 model zetten?
zit er verschil in de bouwjaren of zijn de sturen het zelfde van passing voor alle WJ
bedankt alvast
Arno
foto nu met nieuwe koplampen

Inked20201015_182545_LI_zwart_15-10-2020.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ja ik weet dat de vraag al ouder is. Ik heb een tijd geleden wel een nieuw(er) origineel stuur op mijn WJ gezet. Het 'middenstuk' blijft gewoon zitten. De knoppen/aansluitingen van de bediening van de radio heb ik over laten zetten want die zagen er van het nieuwe(re) stuur iets anders uit. Ik heb toen wel de vraag gesteld of een ander stuur, zoals van de Overlander (dikker stuur met 'houten' bovenstuk) erop paste en men zei toen dat dat geen probleem was. Maar idd wel de knoppen/bekabeling overzetten. Dat is zo gepiept. Maar wat niet zo gepiept was, was het oude stuur eraf halen. Dat lukt dus echt niet, ook niet met een aangeschafte pullytrekker. Dat moet dus met speciaal gereedschap bleek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ziet er mooi uit. Lekker dik stuur. Zou op onze Laredo ook mooi uitzien metdat ene houten randje links(onze is rechts gestuurd). En met een houtkleurig paneel voor de radio en zo.

Maar goed, wij kunnen  er nu toch niet heen dus nog aar ff niet naar zoeken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...