Spring naar bijdragen

Import Jeep Grand Cherokee 4x4 b.j. 2018


Recommended Posts

De RDW heeft hier een hele pagina over: https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/auto/invoeren/verhuizen-naar-nederland-en-uw-voertuig-meenemen

Zelf had ik het idee -maar dat geldt misschien alleen bij het importeren van auto's van een bepaalde leeftijd- dat de koplampen niet meer gekeurd worden op aanwezigheid van E-keurmerkjes, maar alleen op correct lichtbeeld. (ik heb namelijk een paar maanden geleden een 42 jaar oude Cadillac op kenteken gezet en die heeft gewoon de orighginele sealed beams).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 hours ago, JeePee said:

Zorg voor een werkend mistachterlicht.

Das een goeie. Die hoefde ik natuurlijk niet te hebben.

Werkend betekent dan trouwens ook dat je binnen een indicatielampje moet hebben waaraan je kan zien dat het misachterlicht aan is. Een schakelaar met lampje lijkt mij daarbij te volstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23/9/2020 om 8:50 PM zei Bobb:

Hi

We verhuizen binnenkort vanuit de VS naar Nederland en zijn van plan onze Grand Cherokee 4x4 uit 2018 mee te nemen. Weet iemand welke aanpassingen er gedaan moeten worden om 'n in Nederland door RDW te laten goedkeuren?

 

Thanks!

Voor velen lijkt de VS het land van de onbegrensde mogelijkheden. Ben ergens wel benieuwd waarom jullie naar ons koude kikkerlandje willen verhuizen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...