Spring naar bijdragen

Voor as staat scheef


Henny 6
 Share

Recommended Posts

Hallo 

bij mijn pas aangeschafte YJ (87) staat de voor as een paar cm scheef is dit door de stroppen los te draaien te verschuiven ?

Als ik naar de veerschommel kijk staat de rechtse  wat naar voren en de linkse recht op (de bussen moeten aan de voor zijde wel vervangen worden)

heeft iemand een idee,  

bedankt vast henny

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Henny 6:

Hallo 

bij mijn pas aangeschafte YJ (87) staat de voor as een paar cm scheef is dit door de stroppen los te draaien te verschuiven ?

Als ik naar de veerschommel kijk staat de rechtse  wat naar voren en de linkse recht op (de bussen moeten aan de voor zijde wel vervangen worden)

heeft iemand een idee,  

bedankt vast henny

 

 

 

Op welke manier staat de vooras scheef ??? van voor naar achter of  staat de as op 1 punt lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevonden ,er zit een krom veerblad onder deze is waarschijnlijk op gestuwd aan tegen de schamel

gelukkig geen krom chassis

bedankt voor de reactie s 

nog een kleine vraag waar zit op het chassis van de 87 een chassis nr ?

er wordt ook geroepen dat die er helemaal niet in geslagen zit maar dit lijkt mij sterk.

gr Henny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Henny 6:

Ik heb het gevonden ,er zit een krom veerbalans onder deze is waarschijnlijk op gestuwd aan tegen de schamel

gelukkig geen krom chassis

bedankt voor de reactie s 

nog een kleine vraag waar zit op het chassis van de 87 een chassis nr ?

er wordt ook geroepen dat die er helemaal niet in geslagen zit maar dit lijkt mij sterk.

gr Henny

Zit er geen Vin plaat meer bij de voorruit links op het dashboard,  in het cassis rechts achter de voorband +- 40cm van het hart van de vooras naar achter dacht ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...