Spring naar bijdragen

Softtop vs hardtop


Timtim
 Share

Recommended Posts

Mede Wrangler rijders,

 

Ik heb sinds kort een Wrangler en loop dan al gauw tegen verschillende (kleine) dingen aan.

Zo ook nu: Ik heb een Wrangler Hardtop gekocht. Maar even de hardtop er af en er op blijkt voor mij dus onbegonnen werk. Dus laat ik het eraf, maar met rijden heb ik dan helemaal geen bescherming als het weer omslaat. En dat gebeurd nogal eens hier. Nu dacht ik aan het installeren van een softtop. Wanneer je dan onderweg bent en het weer zit tegen kan je hem sluiten.

Het gekke is nu dat als ik rond kijk of google ik hellemaal geen Wrangler zie met open softtop ?! Alleen maar geheel gedemonteerd. Dus dan ligt hij nog thuis!!  Heren, hoe doen jullie dat ? En hoe kwam kan een regenbij voor de open Wrangler? Hoe doen jullie dat?

Ik wilde eventueel mijn hardtop ruilen tegen een softtop met geraamte. Maar als de softtop (ook) thuis moet blijven heb ik er nog niets aan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zie je alleen fotoos van auto's die alleen met mooi weer buiten komen en de rest van het jaar binnen staan.

Degenen die er elke dag mee rijden halen echt niet iedere keer dat ze topless willen rijden  het hele stangenstelsel eraf....

Als je wil kan ik wel een foto opzoeken met de softtopp naar achter gevouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit verschilt per persoon. Als je alleen een mooi weer rijder bent, heb je de top er nooit op. Als je de top er helemaal afhaalt, dan valt het buizenframe in de body. Dus niet te zien.

Persoonlijk vind ik het teveel moeite om iedere keer de top helemaal eraf te halen en weer erop te zetten. 

Google maar eens op Jeep TJ topless.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...