Spring naar bijdragen

Stekker TPS Sensor


Recommended Posts

Beste Jeepers,

 

mijn stekker van mijn TPS sensor is niet helemaal de beste meer, zit nu "professioneel"met ducktape vast, omdat het lipje is afgebroken. Dit alles omdat er draadbreuken zijn rondom deze stekker. Ik zoek dus een nieuwe of een goeie gebruikte stekker. 

Wie heeft er iets liggen of waar zou ik het beste kunnen slagen voor zo'n connector, hier al op de autosloop al gekeken maar daar zit niets passends bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21/7/2020 om 3:09 PM zei Koperdraad:

uhh, nou dat weet ik nog zo net niet, maar als ik zoek op dit oem nummer op google dan krijg ik een andere tps sensor met platte aansluitingen. Waarschijnlijk voor een tj dan ?

Ik heb een 4.0 HO 1992

Deze?

20200724_102554.thumb.jpg.90496c66e61416a4263d7b968adafc8c.jpg

bewerkt door Arjanw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Bijna een jaar verder, maar wou het toch nog even op reageren qua oplossing.

De middelste draad/stekker had een draadbreukje waardoor deze niet goede de waardes doorgaf aan de sensor.

Hierdoor ging de auto knallen en bokken. Dit had ik tijdelijk opgelost dmv een bypass te creeëren, voor 90% opgelost, rondje Benelux gereden en benzineverbruik was ook weer redelijk.

Vorige maand auto weer uit de schuur getrokken, en weer problemen. Ondertussen zon aliexpress setje sleutels besteld om stekkers uit elkaar te peuteren. TPS stekker uitelkaar gehaald en de middelste stekker voorzien van een nieuw draad en soldeer. Alles weer in elkaar gezet, en heel belangrijk dan de boel resetten dmv de accu loshalen, anders blijft de fout hangen. Nu loopt de Jeep eindelijk weer voor de volle 100%. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...