Spring naar bijdragen

hardtop renegade


Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand hier toevallig of een hardtop voor een renegade dezelfde breedte/ bevestiging heeft als een CJ5?

Kan namelijk een hardtop voor renegade aankomen , en wil die passend maken voor een CJ5, ik weet dat CJ5 korter is dan CJ7 of renegade maar denk inkorten makkelijker dan smaller maken.

gr,

Jack

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je heb een raamstijl van 1975 en voor 75, deze ramen staan meer rechtop dan  die van een CJ5 1976 en later. 

Eigenlijk maakt het raamframe niks uit aangezien je de hardtop wil aanpassen.

Hou wel even rekening met de body lijst, deze is lager 65 mm dan een CJ 7, ( dus als je de Hardtop op de CJ5 plaatst komt het dak +- 65mm lager dan de bovenkant van de raamframe.

 

Suc6 Ed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Green bear:

Je heb een raamstijl van 1975 en voor 75, deze ramen staan meer rechtop dan  die van een CJ5 1976 en later. 

Eigenlijk maakt het raamframe niks uit aangezien je de hardtop wil aanpassen.

Hou wel even rekening met de body lijst, deze is lager 65 mm dan een CJ 7, ( dus als je de Hardtop op de CJ5 plaatst komt het dak +- 65mm lager dan de bovenkant van de raamframe.

 

Suc6 Ed

Bedankt voor info, nu weet ik dus dat ik een voorruitframe van voor 1975 heb, staat inderdaad bijna loodrecht op frame en rolbeugel zit misschien ook nog iets hoger dan voorruit.

Zal lastig worden om hardtop van een renegade op maat te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...