Spring naar bijdragen

Motor stottert bij hoger toerental


Thijs_
 Share

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een aantal jaren geleden een nekaf van mijn opa geërfd en probeer hier steeds iets meer over te leren. Ik heb recent een nieuwe carburateur gemonteerd in de nekaf omdat de oude carburateur helaas kapot is gegaan (oktober 2019). Nu ik de nieuwe carburateur erin heb zitten start hij weer direct, maar als je het gaspedaal omlaag drukt (verder dan halverwege) stottert hij enorm dit was eerder toen de oude carburateur erin zat nooit het geval. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Met vriendelijke groet,
Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Goedemorgen naamgenoot, 

Excuus voor de late reactie. Had een tijdje geen toegang tot het internet (pc stuk gegaan). Ik heb ondertussen ook even gekeken voor de choke klep deze lijkt goed te staan volgens de documenten. Deze had ik vastgedraaid terwijl de choke knop 2 mm uitgetrokken was (volgens handleiding dus). Ik zie geen zwarte rook tijdens het stotteren. Dit doet mij dus geloven dat hij te weinig brandstof krijgt hier zal ik dus nog even naar gaan zoeken. Hartelijk dank voor de tips, ook voor de tip voor de facebook groep ik zal eens even een kijkje gaan nemen.

Met vriendelijke groet,
Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...