Spring naar bijdragen

Stuurdemper


billy
 Share

Recommended Posts

56 minuten geleden zei ARS:

helpt een goede stuurdemper tegen het wat zoekerige rijgedrag?

Ja ik had bij een ander jk een standaart met 285 banden en een 2,5 hoog en deze voelde zweverig aan nu deze met 35 en zelf met mn 37 banden rijd hij erg strak ga straks voor een 2 gas veer type

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14/6/2020 om 3:51 PM zei billy:

Nee ik ben een beetje te ruig geweest in furstennau maar ik heb hem even losgedraait en een tik met de hamer en hij zit weer

Mis je niet de ring boven op het rubber? Het ziet er vreemd uit zo vindt ik. Maar foto's vertekenen misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Niet helemaal on topic, maar betreft wel de stuurdemper. Hij lekt wat olie, dus lijkt zijn beste tijd te hebben gehad. 

Nog tips voor welk merk/ type demper? Auto is maar iets verhoog  0.75 inch en word met name alleen voor straat gebruikt, als offroad dan is dat iig gematigd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15/5/2022 om 3:38 PM zei ARS:

Niet helemaal on topic, maar betreft wel de stuurdemper. Hij lekt wat olie, dus lijkt zijn beste tijd te hebben gehad. 

Nog tips voor welk merk/ type demper? Auto is maar iets verhoog  0.75 inch en word met name alleen voor straat gebruikt, als offroad dan is dat iig gematigd. 

Heb van de week een 2” liftkit door Maasbach 4x4 in Amersfoort laten monteren. Uiteraard ook een nieuwe stuurdemper. Erwin Maasbach adviseerde daarvoor ook een Old Man Emu, volgens hem zijn dat de beste stuurdempers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...