Spring naar bijdragen

Gezocht mooie CJ7 V8 Automaat


michelhaan
 Share

Recommended Posts

Beste Michel,

Bedankt voor je bericht. Ik zoek de auto met name om met mn gezin te cruisen. Ik heb geen plannen om echt off road te gaan rijden.

Ik ben op zoek naar een V8 AMC automaat. Ik weet eerlijk gezegd niet wat de verschillen zijn tussen 304,360 en 401. Kun je me hiermee helpen ? Hetzelfde geld voor de tussenbak, wat zijn voor- of nadelen hiervan, met het oog op het touren..

Mag best wat verbreed en verhoogd zijn maar niet excessief.  En ik wil echt een roestvrije body / chassis zonder al te veel knip en plakwerk. 

Verder bij voorkeur zwart en zo clean mogelijk. Zoielts als op de foto.

Kan je hier wat mee ?

Groeten Michel

 

 

mooie.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel,

Bedankt voor je bericht, dat is een hoop informatie. Ten eerste heb 1 kind dus dat zou moeten passen achterin. Het is mij te doen om lekker te toeren, met name korte stukjes en Ik ben me er van bewust, dat het allemaal niet super comfortabel zal zijn. Maar merk uit jou reactie dat ik hier te maken heb met een super ervaren jeep fanaat. Leuk !. Ik ben benieuwd wat er allemaal op me afkomt. 
groeten Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

wij zijn er 1 helemaal nieuw aan het opbouwen amc v8 met 727 en dana 300 

Met o% roest of enige.

chassis compleet gedaan en in de epoxy body ook alle andere delen zijn nieuw.

alle scharnieren velgen banden rubbers nieuw.

etc etc.

voorbeeld zo als die moet worden.

info@4offroad.nl

 

101011337_2803415109784498_8949316891025866752_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep CJ7 1983 Zwart € 19.500,00 http://link.marktplaats.nl/m1563465609?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Geen aut, wel v8. Ook familybar, dat is veiliger vervoeren van je kids. Die heb ik ook en maakt het mogelijk om kinderstoelen met 3 punt gordels vast te zetten. Gr Stephan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste Stephan, ik heb een hele mooie CJ7 te koop staan. Dit is weliswaar geen V8 maar een lijn 6 maar wel zeer snel. Er zit een offehauser 6=8 pack op. Is nu sneller als een standaard V8.

De auto is body off gerestaureerd, motor opnieuw, revisie automaat, verzinkte body, rvs uitlaat systeem, nieuw interieur etc. Ik weet niet hoe ik jou een persoonlijk bericht kan sturen, maar als jij mij een e-mail stuurt kan ik je een fotorapportage sturen.

Patrick PS belasting vrij en LPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...