Spring naar bijdragen

Waarom is de bedrading zo een rotzooi :-) ik vindt dit altijd zo jammer


www.jeepie.nl
 Share

Recommended Posts

Wat ik pas jammer vind.....

Wegenwachter heeft wel spanning op de afsluiter van de eerste tank, Jeep slaat niet aan dus die tank is vermoedelijk leeg maar wordt wel aangestuurd.

Omdat de Jeep niet aanslaat, is er dus een aparte aansturing voor de tweede tank waar kennelijk geen signaal naar toe gaat. Ik verwacht een keuze schakelaar tussen tank 1 en tank 2. Uit het filmpje bleek dat er wel signaal naar de lege tank gaat, waarom zoekt hij de keuze schakelaar niet op? Op het dashboard zie je een tweede schakelaar zitten........

Hij had ook de aansturing van tank 1 even op de afsluiter van tank 2 kunnen doen. Nu maar hopen dat daar wel gas in zit.....

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14/5/2020 om 9:45 AM zei REAL STRANGLER:

Wat ik pas jammer vind.....

Wegenwachter heeft wel spanning op de afsluiter van de eerste tank, Jeep slaat niet aan dus die tank is vermoedelijk leeg maar wordt wel aangestuurd.

Omdat de Jeep niet aanslaat, is er dus een aparte aansturing voor de tweede tank waar kennelijk geen signaal naar toe gaat. Ik verwacht een keuze schakelaar tussen tank 1 en tank 2. Uit het filmpje bleek dat er wel signaal naar de lege tank gaat, waarom zoekt hij de keuze schakelaar niet op? Op het dashboard zie je een tweede schakelaar zitten........

Hij had ook de aansturing van tank 1 even op de afsluiter van tank 2 kunnen doen. Nu maar hopen dat daar wel gas in zit.....

Siert.

Ook een punt, perfect opgemerkt. Ik heb eens een probleem gehad in een auto en toen deed de ANWB even een draadje om het systeem heen om spanning te hebben. Resultaat een stuk draadboom naar de kloten 🙂

Maar een het blijft ook vaak jammer dat er net als in deze Jeep niet veel aandacht besteed wordt aan de bedrading. Ik vindt dat altijd net als de rest een aandachtspunt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...