Spring naar bijdragen

Bushwackers en APK keuring


Recommended Posts

Hallo allemaal. mijn naam is André Sleeuwits en ik woon in Rotterdam..., ik heb een Jeep Cherokee XJ 2.5I uit 1993. Ik wil deze voorzien van Bushwackers maar zag op YouTube dat er wat slijpwerk gedaan moet worden aan de schermranden om deze te kunnen plaatsen.

De randen moeten tot vlak onder de puntlassen worden ingeslepen en omgeslagen.... De Unibody blijft in takt, echter ben ik bang voor gezeur / afkeuring bij een volgende APK. 

mijn vraag is of er iemand is die hier ervaring mee heeft en advies kan geven. 

 

jeep heden....jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de apk is het niet echt een probleem. Als je de omgeslagen randen netjes laat aansluiten op de binnenkuip en daarna netjes afwerkt dan is er niemand die er wat op te zeggen heeft. Als je hele gaten laat zitten in het scherm dan heb je kans dat ze er wat van zullen zeggen maar ook dan kunnen ze hem er niet op afkeuren. Het is maar plaatwerk en geen steunpunt of scherp uit stekende delen. 

Het is wel een tijdrovende klus om het echt netjes uit te meten en het af te werken maar daarin tegen ook wel leuke klus om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O.K, heb de Bushwackers al in huis en wilde deze gaan monteren deze week,....kreeg echter twijfels daar ik niet zeker wist of het bij de APK problemen zou veroorzaken.

Dan ben ik weer een paar dagen onder de pannen......als ze er opzitten zal ik wat foto,s plaatsen. alvast bedankt voor je info Jerrold!

PS , liever een dag langer bezig en netjes dan wat je op sommige filmpjes op YouTube ziet voorbij komen....

bewerkt door Andre Sleeuwits
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...