Spring naar bijdragen

jeep patriot lekt druppel olie


robende
 Share

Recommended Posts

Goede dag,

ik heb een vraag hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik heb een jeep Petriot uit 2008, met nu 190.000 km op de teller.

is bij aankoop (182.000) nog netjes met grote beurt afgeleverd, ik rij best veel.

nu heb ik, ik denk vanaf het begin al last van een kleine olie lekkage, het is niet veel elke dag een rit van 80 km en dan een druppeltje, het zit bij de tussenbak waar de asses de bak in gaan, maar dat is gelijk het laagste punt dus zou ook ergens anders kunnen zitten, als het regent is het natuurlijk iets meer doordat het daar zeiknat wordt maar als het droog is is het een druppel per 2 a 3 dagen, is dit onder de noemer zweten te laten vallen? alle vloeistof niveau's zijn dik in orde het stinkt ook zeker niet is roodachtig maar nogmaals vaak vermengd met water (geen koelvloeistof heb ik gecontroleerd) lekken jeeps wat meer olie? ik wil gewoon een beetje zekerheid eerste Jeep haha, het is ook nog een keer zo dat de afvoerbuis van de paravan daar bijna uitkomt dus als de auto schuin naar beneden staat loopt het daar ook langs (of door hard remmen) of zo. Alvast heel erg bedankt voor jullie advies\hulp hoop dat het duidelijk is uitgelegd.

Gr, Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...