Spring naar bijdragen

Binnen verlichting blijft branden


Recommended Posts

De binnen verlichting blijft continu branden, eerst dacht ik dat het aan de verlichting onder de motorkap lag. Dus deze maar losgekoppeld maar helaas, de binnen verlichting blijft dan nog steeds branden.

Ik heb de laatste tijd wel een deel van het dashboard los gehad i.v.m. reparatie kachelventilaror, voor zover ik kan zien zit hier ook geen kabel klem o.i.d.

Als ik in de zekeringenkast onder de motorkap zekering 16 eruit haal (15A Junction block; TCM; underhood lamp switch) dan gaat de binnen verlichting uit.

 

838985796_fusebox.jpg.296fc70a7e5678dd6c6b4f2a7102de5c.jpg

 

Komt dit vaker voor of heeft iemand enig idee waar ik nu het beste kan zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1696066537_binnenverlichtingvertraging.jpg.63c0690ad7d8160311824b0892b4c6ce.jpg

Is het niet mogelijk dat de schakelaar van de binnen verlichting zelf defect is. Deze heeft 3 standen dacht ik. Uit / Aan op de deuren / continu aan Deze manier van schakelen zit vaak op het armatuurtje van de binnen verlichting. Ik weet alleen niet zeker of dit ook bij u Jeep zo is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei RuudM:

Heb je de binnenverlichting niet continue aangezet met je lichtschakelaar. Deze kan je draaien voor de binnenverlichting

gr Ruud

Precies! Ik ben er al eens voor gewaarschuwd dat deze lichtschakelaar multifunctioneel is. 😀.

Je bedient er de stads- en dimlicht mee door door de schakelaar uit te trekken. Door te draaien kun je de dashboardverlichting aanpassen en even doordraaien naar links tot de ‘klik’ en de interieurverlichting gaat permanent aan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...