Spring naar bijdragen

Achterruit wil niet open


Recommended Posts

En opeens kom ik er achter dat, net als op de kj, de achterruit onafhankelijk van de deur open zou moeten kunnen. Na een tijdje zoeken zelfs de knop hiervoor gevonden, maar helaas: niets. Ook geen geluid dattie een poging wil doen ofzo, maar niets...

Nu vermoed (lees:hoop) ik een zekering, maar na weer een hele zoektocht de zekeringdoos niet gevonden, iig niet dezelfde plek/manier als de kj (zag wel bestuurderszijde, beenruimte, door een kier int plastic iets wat op zekeringen lijkt, maar onmogelijk erbij te komen. 😞 )

Wie heeft er tips mbt openen achterruit, en waar zitten de zekeringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei thezeeuw:

En opeens kom ik er achter dat, net als op de kj, de achterruit onafhankelijk van de deur open zou moeten kunnen. Na een tijdje zoeken zelfs de knop hiervoor gevonden, maar helaas: niets. Ook geen geluid dattie een poging wil doen ofzo, maar niets...

Nu vermoed (lees:hoop) ik een zekering, maar na weer een hele zoektocht de zekeringdoos niet gevonden, iig niet dezelfde plek/manier als de kj (zag wel bestuurderszijde, beenruimte, door een kier int plastic iets wat op zekeringen lijkt, maar onmogelijk erbij te komen. 😞 )

Wie heeft er tips mbt openen achterruit, en waar zitten de zekeringen?

als het goed is zit er op je ab ook een knop om te openen .

bij mij werkt de knop op de deur niet maar wel op de ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZJ heeft idd geen knop op de AB voor de achterruit. Ik zou even de bekleding van de achterklep eraf halen en meten, o.a. het schakelaartje. Ook even je ruitenwissermotor los maken, als de achterruitenwisser 'aan' staat of contact maakt dat het lijkt alsof hij aan staat, dan ontgrendelt het raampje ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei thezeeuw:

Het is een WJ. 3.1TD. Maakt dat misschien nog wat uit? En waar kan ik de zekering vinden?

De knop zit gekoppeld aan het centrale mechanisme van de achterklep, als deze recent vervangen is door een nieuw type of defect is werkt de ruit ook niet en blijft gesloten.

Zover ik weet heeft de achterruit geen eigen zekering.

bewerkt door Wranglers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...