Spring naar bijdragen

Softtop yj past niet


Recommended Posts

Beste medejeepers, ik heb een softtop overgenomen voor mijn yj 4.0 1993 Amerikaans model. En nu past hij net niet. Oorzaak zijn de drukknoppen aan de zijkanten die niet op de hoezen van mijn rolbeugel hoes zitten en de verticale stangen bij beide deuren zijn net te kort. Weet een van jullie wat de oorzaak is? Is hij dan toch voor een ander model of jaartal? 
belangrijker nog : is hij passend te maken ? 
( drukkers te monteren op de zij Rolbeugel ( hoes) en de pijpjes ( links en rechts ) verlengen. 
 

hopelijk kent een van jullie dit probleem 😊 graag jullie reactie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zal morgen wat foto’s plaatsen.. vreemde is dat er drukknopen aan het canvas zitten, rechts en links boven de deuren, die ik nergens op kan drukken . Die zouden dan toch op de hoes van de rolbeugel vast moeten klikken? . ( er zitten geen drukkers op de rol bar hoes,boven de deur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm.... komt mij niet bekend voor. Geen idee waar de drukkers boven de deuren aan vast gaan. De stangen lijken compleet.

Heb je ook de zijkanten erbij? Meest zit er een flap die om de dunne stangetjes naar het voorraam gaat.

Heb je ergens een merk kunnen ontdekken van de set?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen merk en idd bij een eerdere besttop zat er daar een flap die om het horizontale stangetje wordt gevouwen .. lijkt wel of deze direct op de rolbar hoes moeten ( maar daar zitten geen drukkers op🥴) weet je Miss waar ze die drukkers hebben , dan kan ik ze er wellicht zelf op maken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

komt mij ook niet bekend voor, heb bij mijn wrangler tj  aan de voorkant wel druk knoppen maar dit is een sun rider softtop  soort van opendak

druk knoppen zitten wel op de body van het oude type CJ , Maar bij een wrangler nog niet op deze manier gezien.

Heb je deze compleet gekocht met stangen en geleiders er bij  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...