Spring naar bijdragen

schokbrekers


Recommended Posts

Beste mensen

 

Ik heb mijn schokbrekers vervangen want ze maakten een slurpend geluid bij inveren. Nu heb ik 2 nieuwe monroe s geplaatst en wederom hetzelfde slurpende geluid. Bij een drempel waardeloos. zou er mee kunnen leven, maar dat moet toch stil kunnen inveren? Heb wel eebn videotje , maar dat in 24 mb en weet niet hoe ik dat hier kan plaatsen

 

dank voor de reacties

Ewoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arjanw:

Hoe groot is de kans dat oude en nieuwe schokbrekers exact hetzelfde geluid maken? 

Weet je zeker dat het geluid niet door iets anders veroorzaakt wordt?

Je kunt de schokbrekers verwijderen en dan testen? Misschien je Sway Bar rubbers?

allemaal al geprobeerd , het zijn de schokbrekers en misschien wil je bij jouw auto eens inveren en horen of je ook geluid hoort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Ewoud van den Berg:

allemaal al geprobeerd , het zijn de schokbrekers en misschien wil je bij jouw auto eens inveren en horen of je ook geluid hoort

Zojuist gedaan en bij mij hoor je dit niet. 

De schokbrekers gaan bovenin door een gat naar de motorruimte. Daar wordt deze vastgemaakt met een moer. Zowel aan de onderzijde (wielkast) als aan de bovenzijde zitten rubbers. Heb je deze een beetje ingevet om uit te sluiten dat het geluid hierdoor wordt veroorzaakt?

Voor mijn beeldvorming, je hebt de nieuwe schokbrekers verwijderd en toen was het geluid weg? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Arjanw:

Zojuist gedaan en bij mij hoor je dit niet. 

De schokbrekers gaan bovenin door een gat naar de motorruimte. Daar wordt deze vastgemaakt met een moer. Zowel aan de onderzijde (wielkast) als aan de bovenzijde zitten rubbers. Heb je deze een beetje ingevet om uit te sluiten dat het geluid hierdoor wordt veroorzaakt?

Voor mijn beeldvorming, je hebt de nieuwe schokbrekers verwijderd en toen was het geluid weg? 

zonder schokbrekers geen geluid. dit zijn nieuwe schokbrekers en ik heb ook nog nooit problemen gehad. Ik kan dan iedereen afraden om Monroe te kopen. Ik hoo rgraag advies welke brekers geen lawaai maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Kapt. Bob:

Is het anders een idee om even naar de leverancier of fabrikant Monroe te bellen?

Wellicht is er sprake van een slechte serie of fabrikagefout? Of kun je nog iets instellen?
 

ik heb het filmpje naar de leverancier gestuurd. maar even afwachten. Ik zal het ook eens nar monroe sturen. dank voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...