Spring naar bijdragen

Jeep Patriot bij regen druppels onder bij versnellingsbak


Recommended Posts

Hi,

1,5 week geleden heb ik eindelijk mijn jeep patriot opgehaald bij de garage, heerlijke auto, versnellingen zijn wat minder soepel als mijn oude auto maar dat wist ik van te voren.

de Jeep heeft een onderhoudsbeurt gehad en olieverwisseling gehad bij aankoop.

Toen ik hem kocht was alles droog ook onder de auto en onder de motorkap, echter zaterdag vond ik hem al vies dus in de wasstraat gereden en het viel me op dat onder de auto bij de steunbalk net na de versnellingsbak er wat lekkage was.

heb het goed in de gaten gehouden en het lijkt erop dat als het regent daar een klein beetje water naartoe loopt (ook naar onderste gedeelte versnellingsbak) uiteraard is dit geen puur water wat er af komt maar vies water.

Is dit een bekend iets of zou het misschien toch een lek kunnen zijn (ik heb mijn versnellingsbak gecontroleerd onder de auto en het vocht komt niet uit de naad) ik weet bijna zeker dat het niets is maar wilde toch even jullie expertise .

nieuwe auto he en dan wil ik me zeker geen zorgen maken haha, daarnaast mijn eerste Jeep en ik denk dat dat toch net effe wat anders is ook kwa dit soort zaken.

 

Ik hoor het graag alvast heel erg bedankt Gr, Rob

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Goede dag, ja dat dacht ik ook aan, moet zeggen die afvoerslang is vrij kort en staat ook gericht op mijn versnellingsbak (ingang aandrijfas) dus als ik mijn ruitenwisser sproei komt er al wat vocht. 

nu is het wel zo dat ik ook een klein beetje olie op de naad van de versnellingsbak zie, het ruikt niet is roodachtig en heel dun, wat zou dat kunnen wezen, gewoon zweten vermengd met afvoerwater of?

 

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...