Au3Wilson Geplaatst March 8, 2020 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2020 (bewerkt) Besten, na wat gesleutel blijken er nu problemen met mijn voorremmen te zijn. De break booster is vervangen, omdat de Jeep traag remde en er lucht ontsnapte tijdens het remmen). Na het vervangen van de break booster blijft het rempedaal nog steeds hoog staan. Tijdens het rijden kan de Jeep nu ineens vol in de rem schieten. Wanneer afgekoeld, laten de remmen weer los. Iemand gaf de diagnose dat het ventiel in de "nieuwe" booster misschien stuk is en er dus weer een andere in moet, maar ik twijfel aan deze diagnose. Hoe kan ik dit het beste aanvliegen, want we hebben het gevoel dat we zoeken naar een naald in een hooiberg. Erg bedankt voor lezen en meedenkne, Audrey March 8, 2020 bewerkt door Au3Wilson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 8, 2020 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2020 Welkom Audrey. De brakebooster is vervangen voor een nieuwe ga ik vanuit, dus laten we die even buiten beschouwing. Je schrijft; de remmen slaan vast en na afkoelen werken ze weer. Dit is typisch een Jeep ding, vast lopende remmen. Door warmteontwikkeling zet het materiaal in de remklauw uit en blijft de rem aanlopen, daar door nog meer hitte en loopt de zuiger vast in de klauw. Na afkoelen krimpt het en komt het spul weer vrij. Ik zou beginnen met de remklauwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Au3Wilson Geplaatst March 8, 2020 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2020 okay, dankjewel, we gaan nu de leidingen en zo ook checken. Renklauwen neem ik mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst March 8, 2020 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2020 Voor dat je aan de klauwen begint, heb je de drukstift niet te diep staan? Oftewel komt de hoofdremcilinder wel helemaal vrij? Succes, Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Au3Wilson Geplaatst March 8, 2020 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2020 (bewerkt) Ja, die is ook gecontroleerd, althans, als dat hetzelfde is als de piston (hier werken ze met de Engelse woorden). Vandaag erachter gekomen dat de master ook niet afdoende werkt. De drukstift, zit die in / aan de booster? Maar dan nog, zorgt dat er voor dat de remmen na enige tijd rijden gaan vastzitten? Kan dat probleem in de booster zitten? March 8, 2020 bewerkt door Au3Wilson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.