Spring naar bijdragen

Radio vervangen 2012 grand cherokee


Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik wil graag de radio vervangen in mijn 2012 Laredo Grand Cherokee.

Dit is wel nog een kleurenscherm maar geen NAV/DAB/etc.. 

Nu heb ik een aantal Aliexpress winkels een bericht gestuurd (zij zijn de enige die aftermarket radios aanbieden voor dit model lijkt wel) maar ze zeggen allemaal dat hun 2011 to 2013 radios niet werken op mijn model jeep?

Maar geen van allen kunnen mij precies duidelijk maken waarom niet, en het  beste antwoord is iets van de software niet samenwerkt….?

Heeft iemand een soortgelijke jeep en radio vervangen? Ik zie ook op ebay een orignele nav radio (tweedehands), voor hetzelfde modeljaar jeep, maar een diesel uitvoering. (ik heb benzine).

Werkt dit gewoon, ala plug and play?

Mvg

Floris

radio.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
On 2/23/2020 at 1:25 AM, Masis said:

Daar kun je gewoon een 2-din radio in zetten, mogelijkheden zijn eindeloos met 2-din. Van een goedkope Chinese radio tot een full option Pioneer op Android, het kan allemaal.

In dat model kan dat zo te zien ook wel. In het vorige model (2005-2010) is het wat ingewikkelder. Heb daar trouwens wel oplossingen voor gevonden uit Amerika. De iDatalink Maestro RR Interface Module. Als ik zover ben ga ik dat proberen te bestellen en in te bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...