Spring naar bijdragen

Te Koop Kaiser-Jeep CJ6 1969


Robin1995
 Share

Recommended Posts

Hierbij bied ik een stoere Jeep CJ6 aan uit 1969.

De Jeep is keihard zowel body als chassis. Chassis is nog geen 8 jaar oud. Toen is er al een hoop geld ingestopt om hem in deze staat te houden. Onder de kap zit een originele en perfect werkende Hurricane motor. Tevens een tweede Hurricane blok erbij (Hier zit een tik in, te gebruiken voor onderdelen). Hoge en lage giering werkend. Verlichting in orde. Misschien wel een bijzondere bijkomstigheid want er zit een originele en tevens ongebruikte complete softtop bij. Deze kom je niet veel tegen in nieuwstaat. Deze dient eventueel gemonteerd te worden. Bikinitop reeds gemonteerd. Deuren niet aanwezig. Kachel compleet maar draden zijn in gebruik voor 2 sigaretten aanstekers. Ruitenwissers en claxon werken.

Voorzien van een verse APK.

Wilt u meer informatie of even langs komen, stuur gerust een bericht. Hij staat in de garage te wachten op een liefhebber van de CJ modellen. Slechts 50 172 stuks van gemaakt! 

Meer foto's zie link https://www.marktplaats.nl/plaats/m1500406011/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Of vraag naar een mailadres, dan kunt u ze allemaal zien.
Eigenschappen:

- Eerste toelating: 09-10-1969
- Vermogen: 53 kW
- Wielbasis: 257 cm
- Maximaal 8 zitplaatsen

Vraagprijs: 7950.- of een passend tegenbod.

 

Vriendelijke groet,

 

Robin1995

DSC01495.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Michel,

wagen Heeft net zoveel aandacht nodig wat een ieder erin wilt stoppen. De wagen is hard, technisch in orde en heeft wat vlieg roest aan de onderkant. Ik gebruik hem voor mooie dagen en als ik wat moet trekken of naar de stort ga. Rijdt, remt, loopt en start zoals je mag verwachten van een jeep van deze leeftijd. 

Vriendelijke groet,

 

Robin1995

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een hele leuke wagen maar mijn voorkeur gaat uit naar land rover series modellen. Vandaar dat hij te koop staat. Hij staat me niet in weg en vind de jeep een leuke wagen maar wanneer iemand nog opzoek is naar een wagen als deze is hij beschikbaar. Heb zelf een series 3 88 gehad en momenteel ook nog een fleetwood uit 1976.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

 

On 1/27/2020 at 1:03 PM, Robin1995 said:

Ik vind het een hele leuke wagen maar mijn voorkeur gaat uit naar land rover series modellen. Vandaar dat hij te koop staat. Hij staat me niet in weg en vind de jeep een leuke wagen......

Verkocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...