Spring naar bijdragen

Reageert niet meer op de afstandsbediening en alarm gaat af


Recommended Posts

Hulp gevraagd,  sinds gisteren in het bezit van een WJ 4.7 V8 van 2003.

(Na een tijdje zonder,toch weer een gekocht)

Echter vandaag reageert de auto niet meer op de afstandsbediening, waardoor de auto niet meer te starten is en het alarm afgaat.

Batterijen vervangen, inleerprocedure geprobeerd, maar niets helpt

De auto staat op een hele ongelukkige plek.

Hoe kan ik bijvoorbeeld het alarm afkoppelen (tevens startonderbreker) en de auto weer aan de gang krijgen?

bewerkt door Jeroen36
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet de normale plek waar je hem geparkeerd hebt dan kan het wel eens helpen om de wagen met wat hulp iets te verzetten en dan weer je afstandsbediening te proberen? Heb het ook gehad bij een AC restaurant, parkeer daar en doe hem met de ab op slot. Komen buiten en wil niks meer. Auto iets verduwd en hopla, hij werkte weer. Kan nl een bepaalde straling op die plek zitten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je er geen sleutel bij ter overbrugging.

meestal zit er een sleutelhanger met twee koper punten bij de auto er zit er vaak rond het stuur of de middenconsole een ontvangstpunt waar je deze moet induwen om alarm en contact onderbreker uit te schakelen.

dit is bedoeld voor als inderdaad de baterijen leeg zijn of er een andere storing is.

 

bewerkt door mike m
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Wellicht een late reactie, maar misschien toch nog waardevol. (en anders voor anderen wellicht)

Ik heb ook al vaker meegemaakt dat ik de auto niet kon ontgrendelen met de AB. (en dan na een tijdje plots weer wel)
Ik ben er ooit achter gekomen, dat als je het deurpaneel rechtsvoor los hebt (waarin dus de deurmodule rechtsvoor in zit) , dat dan de AB niet meer werkt.
Later heb ik in het werkplaatshandboek gelezen dat in deze deurmodule de ontvanger van de AB in zit.
Zou dus soms een los contact kunnen zijn. (wellicht proberen tegen de deur te kloppen, en anders een keer wat contactspray in de connectors sprayen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...